ZAPRASZAMY DO WSPÓLNEGO, SPORTOWEGO ROBÓTKOWANIA. TECHNIKA DOWOLNA - DRUTY, SZYDEŁKO, HAFT, MAKRAMA, CZYLI - CO NAM W DUSZY I RĘKACH ZAGRA. JEŚLI WYKONUJEMY JAKĄŚ ROBÓTKĘ O CHARAKTERZE SPORTOWYM - TU SIĘ NIĄ CHWALIMY. JEŚLI ZAMIERZAMY WYKONAĆ ROBÓTKĘ PODCZAS OGLĄDANIA W TV POCZYNAŃ SPORTOWCÓW NP. NA OLIMPIADZIE - TU KOMUNIKUJEMY O NASZYM ZOBOWIAZANIU ROBÓTKOWYM I PRZEDSTAWIAMY KOLEJNE ETAPY NASZYCH ZMAGAŃ.
niedziela, 19 lutego 2006
Wrapka coraz więcej

ale też i coraz mniej mi się podoba.

Zielony wrapek jest trochę  za wąski, ten z kolei trochę za szeroki.

A to co było kremo - beżem w robótce odznacza się  jako  różó-krem i coraz mniej mi do tej układanki pasuje:



 
Kalina
10:53, olimpijskie , Kalina
Link Dodaj komentarz »
sobota, 18 lutego 2006
Bolerko...

Zaczęłam robić bolerko ze Smyrny, która trochę grrrrryzie ale można to wytrzymać (poprawi mi się krążenie ;-) ) Robię podwójną nitką na drutach 4,5. Mam tylko 300gr włóczki i nie wiem czy to wystarczy, mam nadzieję, że tak. Na razie mam malutko, tylko kawałek rękawa, więc wracam do dziergania!!

sanderka70

Moja mala ma chrapke!!!

Juz sobie wymyslila, ze to bedzie dla niej spodniczka....KOlejne 10cm do przodu ale zeby sie wyrobic oszukuje troche i dorabiam w metrze-ale czytam o Olimpiadzie w gazecie przez ramie u meza wiec chyba sie liczy?

Gosia z USA

Mam w końcu plecy :)

Do trzech razy sztuka... za trzecim razem zrobiłam plecy. Mam nadzieję że teraz pójdzie z górki. Jak juz zrobię przód, to potem bajka. Rękawy takie dziurawe, ze pójdą szybciutko.

Pozdrawiam, anula731

plecy

11:27, olimpijskie , Anula731
Link Komentarze (1) »
piątek, 17 lutego 2006
Może teraz się uda

Igawroc
22:37, olimpijskie , Igawroc
Link Komentarze (4) »
Raport z robótkowania

Tył skończony w poniedziałek (14.02),
przód skończony w czwartek (16.02).

Więcej - TUTAJ

Teraz biorę się za rękawy.

Czasem odpoczywam od drutów, bo przecież konieczna jest jakaś odmiana. Wtedy robię szydełkiem serwetkę, która ma być śliczna i niewielka (średnica ok. 25 cm
).

Pozdrowienia dla wszystkich robótkowiczek
splocik - oczka

20:37, olimpijskie , Splocik
Link Dodaj komentarz »
Mam już tył i przody
a teraz zabieram sie za rękawy, uff, mam szanse wyrobić się, choć moja angina mnie nie chce opuścić i cały czas jestem dość słaba i wieczorem szybko padam :(, gdybym tak jeszcze mogła poleżeć w łóżku (to było by piękne) ale nic z tego, trójka maluchów w domu, a mąż w delegacji skutecznie uniemożliwiają mi takie rozwiązanie :)

pozdrawiam wszystkie olimpijki
Gosia z Gdyni

zdjęcia w pon.
wojkam5 (kamila)
Ja mam już rękawy :-)
fotka po niedzieli - moze dojdzie coś jeszcze...
14:53, olimpijskie , Wojkam5
Link Dodaj komentarz »
moje postępy
chciałam wam pokazać ile już zrobiłam mojego topu
 Igawroc
12:04, olimpijskie , Igawroc
Link Komentarze (2) »
Chyba wypadłam z toru...
Oj, zlożyła mnie jakaś tajemnicza choroba, w głowie mi się kręci jak próbuję drutować (i od leków pewnie też) sweterek na razie musi poczekać.
Pozdrowienia dla wszystkich Olimpijek :)
Mi pozostaje podziwiać zmagania sportowców, pilnując kanapy, rączki odpoczywają ;)
Buziaki
Kasiaba1
09:30, olimpijskie , Kasiaba1
Link Dodaj komentarz »
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 9