ZAPRASZAMY DO WSPÓLNEGO, SPORTOWEGO ROBÓTKOWANIA. TECHNIKA DOWOLNA - DRUTY, SZYDEŁKO, HAFT, MAKRAMA, CZYLI - CO NAM W DUSZY I RĘKACH ZAGRA. JEŚLI WYKONUJEMY JAKĄŚ ROBÓTKĘ O CHARAKTERZE SPORTOWYM - TU SIĘ NIĄ CHWALIMY. JEŚLI ZAMIERZAMY WYKONAĆ ROBÓTKĘ PODCZAS OGLĄDANIA W TV POCZYNAŃ SPORTOWCÓW NP. NA OLIMPIADZIE - TU KOMUNIKUJEMY O NASZYM ZOBOWIAZANIU ROBÓTKOWYM I PRZEDSTAWIAMY KOLEJNE ETAPY NASZYCH ZMAGAŃ.
wtorek, 28 lutego 2006
Jeszcze raz się pochwalę...

Pokażę jeszcze raz to moje bolerko, tym razem na sobie

bol.ola

poniedziałek, 27 lutego 2006
ja tez skończyłam :-)

Skończyłam już w czwartek ale przyznaję sie do zastosowania dopingu w postaci maszyny ( tył) gdyż musiało byc gotowe na czas bo to prezent urodzinowy.

wojkam

w ramach kary za doping robię drugi podobny ale proporcje szydełko - maszyna są odwrotne i na wczorajszej ceremonii skończyłam drugi rękaw i pół przodu więc w sumie jeden cały ręczny wyjdzie z tego. jak skończę też się pochwalę :-)
kamila wojkam5

14:39, olimpijskie , Wojkam5
Link Komentarze (3) »
Jeszcze fotki
Wrzucam fotki bluzeczki , ale są marnej jakości znowu. Przepraszam za to, ale mam taki sprzęt...
12:53, olimpijskie , Anula731
Link Komentarze (4) »
Ja tez jeszcze coś mam.

Na samiutkim końcu, widząc, że wszyscy pilnie pracują , tylko ja się obijam, zmobilizowałam się troszeczkę. Niestety mimo wielkich chęci szydełkowy koszyczek mi nie wyszedł. Nie wiem dlaczego. Zmarnowałam wieczór i nic. Albo z nićmi coś nie tak, albo z szydełkiem, albo w schemacie błąd. Trudno. Zrobiłam za to na pocieszenie kamizelkę. Ale nie taką zwykłą. Oto moje dzieło i moja modelka. :)

piesek1

piesek 2
 
Jeśli linki nie działają bardzo przepraszam.
molly101

11:57, olimpijskie , Molly101
Link Komentarze (3) »
niedziela, 26 lutego 2006
Skończyłam bolerko!!

Właśnie skończyłam gryzące bolerko ;-) Podoba mi się, chociaż jest odrobinę za duże na mnie.

sanderka70

bolerko ola

Maruderka i oszustka to ja!!!

Maruderka bo 2 dni nic nie zrobilam (no moze 3 rzadki ale co to jest) i nie skonczylam spiworka. No....jeszcze mam szanse, jak sie spreze bo moge oszukac dzieki roznicy czasu do ceremonii zamkniecia (tzn transmisji) mam jeszcze cale 6h ale niestety nie moge rzucic wszystkiego i szalenczo dziergac. Tak, ze pewnie zalapie sie tylko na braz! Ptomoje nieskonczone rekawki, brakuje im tylko 2cm i raglanowego wykonczenia.

rekawy

Ale na usprawiedliwienie mam inne dzielo, ktore upieklam w czwartek w nocy(zamiast dziergac ale ogladajac olimpiade do 24:05) na impreze Mardi Gras (tutejsze ostatki), ktore zrobilo prawdziwa furore wsrod zaproszonych gosci.

kingscake

Gosia z USA

19:03, olimpijskie , Gosia z USA
Link Komentarze (3) »
Też skończyłam :)

Piękne Wasze robótki, swetry na medal !!! Ostatnio wyszperałam wiązany sweterek i chyba go zrobię kiedyś.

Dla mnie udało się dziś rano skończyc bluzeczkę, ale byłam u mamy i nie miałam jak zrobic zdjęcia. A że błysk w apatacie szlag trafił, więc zdjęcie jest jakie jest. Przepraszam bardzo, jutro w dzień zrobię lepsze, a dziś pokazuję tylko że skończona :)

Super się robi jak się ma takiego "kopniaka". Chętnie dołączę się do kolejnej zabawy.

Pozdrawiam, Aniabluzeczka

17:35, olimpijskie , Anula731
Link Komentarze (5) »
Skończyłam :)
Dziś rano skończyłam :)
Oto on :) :


a oto małe zbliżenie :



Popołudniu zamieszcze zdjęcie na modelce :)

Wielkie dzięki wszystkim dziewczynom za mobilizację, gdyby nie Wy i ten pomysł z robótkowaniem olimpijskim, pewnie jeszcze bym sie za niego nie wzięła, a nawet jeśli, to napewno byłabym jeszcze w polu.
Czyli następne robótkowanie to mistrzostwa w piłce niożnej ??? :)

Pozdrawiam
Gosia z Gdyni
sobota, 25 lutego 2006
Jestem na mecie

Gartulacje dla wszystkich wytrwałych robótkowiczek.

Oto efekt moich zmagań robótkowych podczas oglądania wybranych dyscyplin olimpijskich i oczekiwań na medale naszych zawodników. Doczekałm się jednego - brązawego.
W sweterku zmieniłam wykończenie szyi i zamiast zrobić półgolf (jak w projekcie) zrobiłam kołnierzyk - tak chyba jest ładniej.
Ciekawa jestem jaką notę otrzymam.

Efekt widać TUTAJ

Między chwilami spędzonymi z drutami, zrobiłam szydełkiem
takie cudeńko
Teraz trzymam kciuki, za choćby jeszcze jeden medal.

Pozdrawiam przedwiosennie.
splocik - oczka

15:03, olimpijskie , Splocik
Link Komentarze (8) »
piątek, 24 lutego 2006
:-)

Gratulacje dziewczyny, śliczne są Wasze robótki :-))) Ja zrobiłam na razie rękawy bolerka (czyli całkiem sporo), został mi do zrobienia tył i wykończenie. Nie jest źle ale widzę się na pozycji mistrza z reklamy piwa (...Prawie jak mistrz...) ;-)

Miłego robótkowania!!

sanderka70

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 8