ZAPRASZAMY DO WSPÓLNEGO, SPORTOWEGO ROBÓTKOWANIA. TECHNIKA DOWOLNA - DRUTY, SZYDEŁKO, HAFT, MAKRAMA, CZYLI - CO NAM W DUSZY I RĘKACH ZAGRA. JEŚLI WYKONUJEMY JAKĄŚ ROBÓTKĘ O CHARAKTERZE SPORTOWYM - TU SIĘ NIĄ CHWALIMY. JEŚLI ZAMIERZAMY WYKONAĆ ROBÓTKĘ PODCZAS OGLĄDANIA W TV POCZYNAŃ SPORTOWCÓW NP. NA OLIMPIADZIE - TU KOMUNIKUJEMY O NASZYM ZOBOWIAZANIU ROBÓTKOWYM I PRZEDSTAWIAMY KOLEJNE ETAPY NASZYCH ZMAGAŃ.
wtorek, 31 stycznia 2006
Dwie konkurencje olimpijskie

Witam  i przyłączam się do olimpiady. Tak mi się składa, że będę w tym czasie przebywać we Wrocławiu i w Warszawie, więc po długim namyśle wybrałam dwie "konkurencje":

  1. We Wrocławiu będę robić sweter dla męża, zupełnie prosty z włóczki Bravo - Schachenmayr, który juz zaczęłam i zapewne nie zdążę skończyć, ponieważ nawał obowiązków wzywa...
  2. W Warszawie, przez pierwszy tydzień Olimpiady zacznę robić szal do sukni wieczorowej, o bliżej nieokreślonym jeszcze wzorze, ale napewno ozdobiony różami, których opisem wykonania tak chętnie obdzielił nas maro_marecki. Zacznę od róż :), żeby choć jeden kawałek robótki zakończyć:)

W robótkowaniu przeszkadzać mi będzie sport, jako że jestem fanką sportów zimowych, więc sweter i szal są na nieco przegranej pozycji... Ale biorąc przykład z jamajskiej drużyny bobslejowej, będę się cieszyć samym udziałem.

ewandr (Ewa)

13:12, olimpijskie , Ewandr
Link Komentarze (1) »
Ja tez mam dylemat

Bardzo mam ochote na ten swetrek w wersji trawiasto zielonej

z rebecca 26

ale czas mi sie kurczy i powinnam zrobic spiworek dla kolezanki, ktora niedlugo urodzimalego chlopczyka. Moze zrobie mu olimpijski spiworek z symbolem kolek z przodu, musze  skonsultowac z kolezanka kiedy ma termin bo jak podczas Olimpiady to bedzie strzal w 10-tke.

Gosia z USA

02:23, olimpijskie , Gosia z USA
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 30 stycznia 2006
heh... nadal szukam sweterka...
Niby decyzja już podjęta... ale jeszcze 10 dni na jej zmianę ;)))) Strasznie bym chciała zrobić bezrękawnik z wrabianymi warokaczami, ale to chyba na następną olimpiadę skończę... Szukam, oglądam wzory i włóczki... heh... a może po prostu zrobię kolejnego misia...? Pozdrawiam :))) Ajlii
A ja muszę coś prostego...
Bo trudniejszych nie umiem :P


Zdjęcie pochodzi ze strony Firmy Adriafil
Kasia (kasiaba1)
18:33, olimpijskie , Kasiaba1
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 29 stycznia 2006
Mam poważny dylemat, naprawdę :)
Zastanawiam się nad tym czerwonym w warkocze i nad tym lila od hermioniny. Jak mi starczy włóczki albo sobie dokupię to kto mnie tam wie czy nie zrobię obu :P

Igawroc
21:42, olimpijskie , Igawroc
Link Komentarze (2) »
sobota, 28 stycznia 2006
A mój sweterek...
... znajduje sie w nowej "Damie w swetrze" (luty 2006) - model nr 6. Tylko będzie brązowy melange :) Muszę jeszcze zrobić próbkę i podjąć ostatnią, najostatniejszą decyzję... bo przez ostatnie dni chyba już z 10 różnych modeli było "tym najwłaściwiejszym" ;) Ale skoro już specjalnie kupiłam gazetkę, to chyba nie darmo, co nie...? Pozdrawiam :))) Ajlii
22:59, olimpijskie , Filum_lanae
Link Komentarze (2) »
piątek, 27 stycznia 2006
Będę chyba robić to:
Bardzo podoba mi się sweterek - pomysł hermioniny ale chyba się zdecyduję na to cudeńko :)

Igawroc :)
21:42, olimpijskie , Igawroc
Link Komentarze (5) »
Sexi sweterek
A oto moja propozycja dla tych mniej zadowolonych z własnej figury. Ja zrobię sobie taki czarny.
sexi sweterek
pozdrawiam
Anka (hermionina21)
czwartek, 26 stycznia 2006
Witam, jestem tu :)

Pytanie dot. wersji maxi :): z jakiej włóczki najlepiej byłoby zrobić ten sweterek i ile włóczki potrzeba, (rozm 38)

Gosia
Moja propozycja

Za sportem nie wprawdzie nie przepadam, ale pomysł podoba mi się bardzo.

Mam dwie propozycje, mini:


i maxi



Kalina
21:21, olimpijskie , Kalina
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2